Eeuw van de Amateur Wiki
Advertisement

Valentina Tóth is muziektheatermaker en haar nieuwe programma ‘Wildbloei’ is ontvangen met laaiend enthousiaste recensies! Ze te gast, en sprak ooit een adviesvraag voor Paulien in op onze Eeuw-o-Foon. Hoe dat zit, en wat het verhaal achter ‘Wildbloei’ is, hoor je in deze aflevering. Door welke bril kijk je, wordt het woord opnieuw op de lippen geboren, geneer je je voor het maken van een podcast, moet het uit pijn komen, en wat gebeurt er over vijf jaar. Bovendien beantwoorden we met Valentina de pregnante theezakjes-vraag ‘Wanneer heb jij voor het laatst advies gegeven.’ Veel plezier!

Shownotes[]

Rubrieken[]

Het theezakje[]

Wanneer heb jij voor het laatst advies gegeven?

  • Ype vertelt dat hij een soort panel om zich heen heeft verzameld om advies aan te kunnen vragen.
  • Valentine heeft een vriendin met dezelfde eetsmaak, en geeft daar regelmatig eettips aan.
  • Botte gaf advies aan een vriend die bezig was met het kopen van een huis.
  • Ze bespreken ook (negatieve) adviezen rondom creatieve interesses, hoeveel invloed die kunnen hebben op jonge leeftijd en hun eigen ervaringen daarin.

Ook genoemd[]

Valentina vertelt over haar ervaringen, van een ongelukkig wonderkind zijn tot het Kleinkunst Festival winnen en te dik genoemd worden door oude witte mannen.

Valentina's geschiedenis met de Eeuw: in aflevering 80 (januari 2019) sprak Valentina een bericht in op de Eeuw-o-foon over dat ze net afgestudeerd was en niet goed wist hoe nu verder, en in aflevering 82 kwam Paulien daarop terug.

[]

Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Dienst Toeslagen. Veranderingen in je leven kunnen invloed hebben op de hoogte van je toeslagen. Verandert je situatie? Kijk dan wat dit voor je toeslagen betekent en geef wijzigingen snel door. Zo krijg je het bedrag waar je recht op hebt. Ga naar toeslagen.nl/proefberekening en maak gauw een proefberekening. Of in geval van wijzigingen doorgeven: ga naar toeslagen.nl/pasaan.

Advertisement