Eeuw van de Amateur Wiki
Advertisement

Botte heeft uitgezocht hoe het nou zit met het vlooiencircus. Over Gerard Joling en zijn betekenis voor LHBT+ zijn Ype en Botte het niet helemaal eens. Dit heeft meer met elkaar te maken dan je misschien denkt. Ype besloot om ritalin te proberen bij het schrijven van zijn boek. Verder: de Pet Shop Boys, een skinfade, het bovenste en het onderste schap in de supermarkt, het kroaket, Fryske hynders en wie was nou die hele Jezus Christus.

Shownotes[]

Rubrieken[]

Cultuur[]

  • De Pet Shop Boys hebben een concertregistratie uit die in de bioscopen draait.

De Eeuw-o-foon[]

  • Charlotte en Josien reageren op het vlooiencircus dat ter sprake kwam in een eerdere aflevering. Botte heeft het uitgezocht: Het vlooiencircus bestaat echt!
  • Melissa vertelt over haar interactie met Ronald Goedemondt, naar aanleiding van het gesprek in aflevering 313 over ontmoetingen met BN'ers.

Post[]

  • Geeske vertelt hoe het met haar gaat in Ljouwert, dat er dit jaar waarschijnlijk geen Elfstedentocht in zit, en heeft een twee cultuurtips: De Tocht en Man met de microfoon.
Advertisement